Nunta in Italia

Excursie de lună de miere în Italia și o ședință foto la Roma Daphne și Harry

În fiecare an, mișcarea în toată lumea devine din ce în ce mai ușoară, granițele sunt șterse. Daphne și Harry, eroii noștri de astăzi, au zburat într-o lună de miere spre Roma, în martie 2012, din îndepărtatul Hong Kong. Italia este una dintre cele mai frumoase țări din lume și tot mai mulți iubitori o aleg pentru luna de miere sau includ neapărat călătoriile în Europa în itinerariul lor. În calitate de fotograf care deseori filmează nunți în Italia și în alte țări, trebuie să nu numai să fac poze, dar să îi ajut și pe tinerii sfaturi în planificarea vacanței mele în străinătate.

Planificare

Întrucât era planificat să desfășurăm ședința noastră foto cu Daphne și Harry în două etape - noaptea și în zori, alegerea celui mai bun hotel din Roma s-a dovedit a fi un moment important. Pe de o parte, trebuia să fie situat într-un loc convenabil, pe de altă parte, să aranjeze iubitorii pentru preț și, desigur, în al treilea meci motivul călătoriei - o lună de miere la Roma. Iubitorii au optat pentru un hotel elegant de cinci stele Hotel Raphael - Relais & Châteaux situat la doar câteva minute de mers pe jos de cea mai romantică Piazza Navona din Roma și alte atracții romane. Merită menționat acest loc, întrucât nu sunt primii iubitori care vorbesc foarte bine despre el și nu este întotdeauna posibil să găsești un serviciu bun în hotelurile din Italia.

Noaptea Roma

Așadar, am decis să petrecem prima noapte a ședinței noastre foto după apusul soarelui. Orice oraș noaptea apare într-o complet diferită, iar capitala italiană are cu siguranță farmecul său și farmecul unic. Și, desigur, prima atracție pe care am decis să o surprindem a fost Colosseumul.

Sunt sigur că niciunul dintre milioanele de turiști care vizitează Roma anual nu ignoră acest monument unic al lumii antice. Apoi ne-am dus în Piața Rotunda, mai cunoscutul Panteon situat pe ea și o fântână cu același nume.

Sunt deosebit de puternic contrastate persoanele în haine moderne, cu lucrări de arhitectură milenare, care arată chiar mai impresionant noaptea. Permiteți-mi să vă dau sfaturi pentru a nu urmări o vizită la toate obiectivele romane, deși încă nu o puteți face fără să vizitați unele dintre cele mai interesante, ci doar să vă bucurați de spiritul orașului, deoarece Roma este un oraș frumos în sine în orice moment al zilei. Așadar, cu iubitorii tocmai am decis să mergem pe străzile italiene și să ne bucurăm de atmosfera orașului etern.

Orașul Vatican noaptea

Așa că mergând încet de-a lungul râului Tiber, nu am observat cum eram aproape de Piața Sf. Petru cu Vaticanul. Coloana și Catedrala Sf. Petru în sine sunt impresionante. În general, vremea din Roma în primăvară este deja destul de plăcută, dar totuși merită să recunoaștem că această perioadă a anului nu este cea mai populară pentru vizitarea Italiei.

Deși dimpotrivă, îți recomand să te odihnești în Italia la sfârșitul toamnei sau la începutul primăverii - ți se garantează un plus confortabil de douăzeci și relativ liber de aceiași turiști ca tine. Desigur, în timpul zilei, de exemplu, în Vatican există întotdeauna fluxuri uriașe de pelerini și vizitatori ai acestui oraș-stat din stat. Dar seara și noaptea, așa cum vedeți în fotografie, este destul de confortabil aici și în timp ce tata doarme, puteți organiza o ședință foto frumoasă.

În acest loc neobișnuit, plimbarea noastră prin noaptea Romei s-a încheiat în siguranță și prinzând un taxi chiar pe piață, ne-am dus la hotelurile noastre. Dimineața ne așteptau noi experiențe.

Roma în zori

Ne-am odihnit puțin, ne-am întâlnit din nou cu Daphne și Harry în zorii uneia dintre cele mai populare obiective turistice romane - Fântâna Trevi. În reportajul foto despre luna de miere la Roma de Valentina și Oleg, am vorbit despre faptul că singura perioadă a zilei în care acest loc super popular poate fi găsit relativ pustiu este dimineața devreme.

În această zi de martie, în apropierea fântânii, am întâlnit doar un bangladez singuratic, trei polițiști care, totuși, erau în gardă la această proprietate națională tot timpul și ... trei școli beți. Felicitându-l sincer pe Harry pentru un pas atât de crucial în viață și cântând imnul scoțian, băieții au îndeplinit un alt ritual - au aruncat o monedă în fântână.
După ce am făcut câteva fotografii ca o amintire, ne-am repezit la un alt loc neobișnuit pe care am vrut să-l găsesc relativ nelocuit. Chiar dimineața pe pașii spanioli puteți întâlni cu ușurință alți zeci de turiști, iar în timpul zilei, mii de oameni se bazează în ea și se odihnesc.

Nu am nimic împotriva străinilor din fotografii, dar adez la două poziții: a) nu ar trebui să existe nimic de prisos legat de alte subiecte și străini sau b) dacă sunt prezenți străini, atunci ar trebui să existe multe. De mai multe ori am văzut pașii spanioli în zori și pot spune că șansele de a o găsi părăsită sunt de aproximativ 50 până la 50 de ani. Noroc că azi dimineață a fost de partea noastră și am putut face fotografii cu adevărat neobișnuite și unice. Roma a fost numai pentru noi. Urcând scările până la noi, o panoramă frumoasă a Romei, cu vedere la Catedrala Sf. Petru.

Vila Borghese

Puteți vorbi despre acest parc englez magic din centrul Romei ore întregi și puteți scrie mai mult de o duzină de articole despre el.

Recomand sincer tuturor iubitorilor să petreacă în mod necesar cel puțin câteva ore la Villa Borghese sau să aranjeze o cină romantică, mic dejun și așa mai departe pe una dintre numeroasele peluze sau bănci.

Parcul este decorat cu sute de sculpturi, copaci și plante frumoase. Chiar și într-un weekend în vară, în vârful sezonului turistic, este destul de confortabil aici și toată lumea va găsi suficient spațiu pentru a se relaxa la umbra pinilor italieni - pinul.

Sincer, admir acești copaci și nu i-am întâlnit niciodată în asemenea număr. Pentru mine, acesta este unul dintre simbolurile caracteristice ale Romei.

Text și fotografii pentru articol: fotograf în Italia Arthur Yakutsevich special pentru site-ul „Italia pentru mine”. Puteți face cunoștință cu alte lucrări ale fotografului pe site-ul jakutsevich.ru

Posturi Populare

Categorie Nunta in Italia, Articolul Următor

Venirea la putere a lui Octavian Augustus - 4: războiul lui Antonie și Octavian
Povestea

În al treilea număr, am vorbit despre cum Octavian a curățat în cele din urmă domeniul politic din Italia și a fost lăsat față în față cu vechiul său aliat și rival, Mark Anthony. Lupta pentru supremație la Roma era obligată să se declanșeze cu o vigoare reînnoită, iar ideea nu era nici măcar în răzbunarea și ambiția lui Octavian și nici că nu mai rămăsese decât una, ca în filmul legendar despre bărbații cu săbi.
Moartea lui Cezar, înainte și după - Ediția 9
Povestea

În ultima lor ediție, politicienii romani, în intrigile și dezbaterile lor, au sărit în punctul în care Mark Anthony, Octavian și Lepidus, care li s-au alăturat, au venit în capitală cu armata și au luat cu forța ceea ce nu putea fi obținut prin persuasiune. Triumviratul educat a eliminat rapid o justificare complet legală a propriei sale existențe, care îl distinge de prima versiune a „consiliului celor trei”, un eșantion de Cezar, Pompei și Crassus - nu existau legi despre crearea lui, iar această întâlnire a oamenilor respectați nu era altceva decât o partidă prietenoasă obișnuită. .
Moartea lui Cezar, înainte și după - Ediția 8
Povestea

În ultimul număr, am vorbit despre cum Marc Anthony a reușit să iasă dintr-o situație practic lipsită de speranță, a negociat cu Lepidus, a recrutat o armată uriașă, a scăpat de „triumful” lui Decimus Brutus și cu un răutat rău și-a întors atenția spre Roma, în care Senatul, neavând timp pentru a încheia sărbătoarea victoriei finale asupra rebelului, a încercat urgent să găsească modalități de ieșire dintr-o astfel de ocazie bruscă.
Moartea lui Cezar, Înainte și După - Numărul 2
Povestea

Numărul anterior a descris modul în care Guy Julius Caesar construia Republica Democrată Romană în jurul său, în ritmul ritmului lui Stakhanov, provocând anumite întrebări proaste pentru unii dintre senatori, care se transformau treptat în papagali. Deoarece nu toată lumea voia să urle la comanda despre piastre și fund, s-a format miezul conspiratorilor și chiar Mark Junius Brutus a decis totuși asupra inevitabilului în numele idealurilor libertății și al Romei reale.