Italia

Canonizarea papei prin ochii unui rezident local

Astăzi, 27 aprilie 2014, Roma se confruntă cu o adevărată invazie de pelerini veniți din întreaga lume pentru a observa personal procesul de canonizare a lui Ioan Paul al II-lea și Ioan XXIII în Vatican.

Vă sugerăm să priviți ce se întâmplă prin ochii unui rezident local. Deci, cronologia evenimentelor:

Ne-am coborât de pe dealul Gianicolo în jurul orei 8 dimineața și a devenit evident că ajungerea în piața de lângă Bazilica Sf. Petru ar fi comparabilă cu un miracol, deoarece deja exista o mulțime pe Via di Pora San Spirito, la aproximativ un kilometru de piață. Majoritatea pelerinilor au sosit în câteva zile și au început să lanseze oamenii de la 5.30 dimineața. Am scris că multe hoteluri au profitat în mod special de situație și au umflat prețurile, dar chiar și având bani la aceste date nu a fost ușor să găsiți cazare în Roma. Întrucât curtea este sfârșitul lunii aprilie, mulți au ales să doarmă pe stradă.
Am decis să ne învârtim un pic în jurul mulțimii și am mers de-a lungul râului pe Lungotevere Vaticano.
Toată lumea are o dispoziție pozitivă, dar în același timp, un pic obosită.

Coada la toalete.
Adică aproximativ cum trebuie să dormi în Roma, dacă nu ai grijă să găsești în prealabil un hotel ieftin în Roma.

Băieții din Bangladesh au rebranșat compania și în loc de trandafiri roșii, umbrele și tot felul de pălincă, au început să vândă parafernalia legată de tătici. Un astfel de steag cu Papa Francisc poate fi cumpărat cu 1 euro.

Via San Pio X cu 2 ore înainte de ceremonia de canonizare. Pentru a vedea Bazilica Sf. Petru trebuie să mergi doar la 50 de metri și să faci stânga, dar acest lucru nu mai este posibil.

Bine, ne mutăm la castelul Sfântului Înger. Cea mai mare parte a pelerinilor din Polonia - acest lucru se remarcă prin steaguri și este evident, deoarece unul dintre Papi Ioan Paul al II-lea (Karol Jozef Wojtyla) era un pol.

Aceasta este distanța maximă pe care am reușit să o abordăm. Colțul Via della Conciliazione și Piazza Pia. Alți 15 metri și eu aș vedea Vaticanul, dar de data aceasta nu a fost destinat. Desigur, ca rezident local, aș fi putut lua un loc mai devreme, de exemplu seara, dar atunci aș fi luat un loc de la unul dintre pelerinii care au parcurs un traseu foarte dificil.

Cei mai mulți au venit doar pentru atmosferă și nici nu au aspirat la mulțime.

Cineva nu era deloc supărat - dansa și cânta laude la tătici.

Ei spun că Vaticanul a cumpărat 4 milioane de sticle de apă, care a fost distribuit gratuit tuturor. Băieții din Bangladesh s-au supărat, pentru că, de obicei, reușesc să o sufle cu 2 euro turiștilor cărora le este frică să bea apă curată perfect din fântâni. Apa a fost distribuită cu adevărat, a stat în multe locuri gratuit - acesta este un fapt.

Proprietarii de cafenele sunt foarte mulțumiți de acest flux de turiști. Nu există linii la opt dimineața duminică.

Am decis să ne plimbăm prin oraș în direcția Pieței Veneției. Pe podul Sfântului Înger, fanii clubului de fotbal Lech din orașul Poznan au scris: „OJCZE SWIENTY JANIE PAWLE II KIBICE KOLEJORZA PAMETAJA” (SFÂNTUL SFÂNT JOHN PAVEL II FANATORII DE KOLEJORZA).

Era posibil să mergi la pod, dar să vezi ceva - nu.

Carabinierii servesc la toate modurile de transport posibile.

Starea de spirit este pozitivă.

Unul dintre puținele steaguri non-poloneze.

Un pelerin obosit din Polonia - în această dimineață maximul pe care îl vede este cupola catedralei.

Mulți au venit ca familii întregi, cu copii.

După ce ne-am asigurat în sfârșit că nu ne așteaptă nimic interesant aici, am ajuns în Piața Navona. Din nou cozi la cafenele.

Toată lumea așteaptă.

Mai aproape de centrul pieței este deja problematic să se mute, deoarece totul este ocupat de vacanți. Desigur, am văzut mulți turiști pe Navona de mai multe ori, dar aceasta este prima concentrare a unei astfel de concentrări.

Fata studiază harta, poate într-o zi va avea șansa de a vedea Roma diferit.

Există un ecran la capătul îndepărtat al pătratului, unul mic, crede-mă.

În condiții înghesuite, da, nici o infracțiune.

Echipa cercetaș a închis cu înțelepciune o bucată de teritoriu.

Turiști cu experiență au sosit cu scaunele lor.

Un superb patru tineri spanioli studiază biografia lui Ioan Paul al II-lea chiar pe Piazza Navona.

Mai ales pentru canonizarea mai multor serii de cărți publicate.

Bine făcut.

Și cineva se bucură de adevărata înghețată italiană, culcată și ea.

Mai puțin de o oră a rămas înainte de ceremonie. Nu știam dacă acești tipi s-au trezit.

Cuplu dulce.

Călătoria era istovitoare.

Atmosfera principală.

La revedere de la Navona ne-am îndreptat spre Coliseu. Erau mai puțini oameni aici, cel puțin mai liberi. S-a așezat un ecran pe Via dei Fori Imperiali și era mai mult sau mai puțin confortabil să urmărești ce se întâmplă.

Activistii agata steagurile familiei pe Altarul cladirii Patriei.

Niciun hotel - petreceți noaptea într-un cort, în Roma puteți.

Exact la 10 a început ceremonia.

Totuși, cea mai bună vizionare a fost la TV, dar, după părerea mea, toți acești oameni nu au venit aici pentru asta. Desigur, putem presupune că unii credeau naiv că vor ajunge în Piața Sf. Petru, dar erau mai ales fanatici, dar majoritatea oamenilor veneau pentru atmosferă. Ei doreau să fie implicați într-un mare eveniment, cred sincer în Dumnezeu, iar polonezii ar trebui să învețe mândria și patriotismul pentru țara natală.

Urmărește videoclipul: Relicvă a Papei Ioan Paul al Doilea, a fost furată (Aprilie 2024).

Posturi Populare

Categorie Italia, Articolul Următor

Transport în Milano
Italia

Te afli la Milano. Scopul tău este cumpărăturile sau vizitarea obiectivelor turistice. Atunci sistemul de transport în comun vă va ajuta. Vom analiza cum funcționează metroul, tramvaiele, autobuzele din Milano, cât costă biletele și cum să le cumpărați. Transportul în Milano, foto de Mariano Mantel Transportul public al Milanului este popular în rândul cetățenilor și al turiștilor.
Verona
Italia

Verona este un oraș romantic în care au avut loc evenimentele celei mai triste povești din lume. Oamenii vin aici pentru a fi inspirați de atmosfera locală, pentru a se bucura de arhitectură și de monumentele istorice, de a scăpa de grijile cotidiene și de agitație. Verona Orașul Romeo și Julieta este situat în nordul Italiei, în regiunea Veneto, cu capitala în Veneția.
Altarul păcii
Italia

Altarul Păcii este amplasat într-o frumoasă clădire modernă, unde pe lângă ea există și un muzeu. În expozițiile sale, fotografii, machete, desene ale unei noi „noi” Rome, puteți viziona un film sau citi un articol. Ei bine, bineînțeles, uită-te la Altarul Păcii nu prin geam. Vedere pe Altarul Pacii din față, foto de Klaus Wagensonner În Roma, la intersecția Lungotevere din Augusta cu mica Via Tomacelli, se află un pavilion modern din piatră, sticlă și oțel.
Traseul Veneției în 1 zi
Italia

Veneția este un oraș uimitor, unic, magic, demn de cunoștințe îndelungate și atenție. Dacă vii aici doar o zi, atunci am un traseu gata pregătit pentru tine - o excursie blitz la obiectivele turistice pe care un turist ar trebui să le vadă. Veneția în 1 zi, fotografie de maria antonia juan de la cruz jimenez Toată lumea vrea să vadă Veneția cel puțin o dată în viața lor.